It´s a girl thing!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Inge Groenewegen - WaarBenJij.nu It´s a girl thing!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Inge Groenewegen - WaarBenJij.nu

It´s a girl thing!!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

25 November 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hey schatjes,

Hier weer een nieuw berichtje vanuit het nog steeds zo zonnige Maleisië. Echt heerlijk moet ik zeggen..
Verder gaat het hier ook nog allemaal prima. Ik heb het nog altijd goed naar mijn zin. Ook met stage gaat het nog allemaal prima. Moet zeggen dat ik school nog geen minuut gemist heb. Geef mij maar gewoon stage.

Wat heb ik verder nog allemaal gedaan de laatste tijd?
Naast het werken, heb ik uiteraard ook lekker genoten van mijn vrije tijd. Natuurlijk weer lekker gegeten, veel terrasjes gezeten en uiteraard kan het shoppen niet in het rijtje missen!! Qua uitgaan zijn het een rustige twee weken geweest. Ben alleen afgelopen vrijdag op stap geweest, maar dit was wel weer geslaagd. Verder zijn Sabine en ik nu actief aan het sporten in een fitnisscentrum. We hebben ons afelopen week aangemeld (de eigenaar van dit fitniss centrum is Jackie Chan). Het fitnisscentrum biedt iets van 50 soorten groepslessen, dus dit is echt ideaal. Heb nu al salsa-les, hiphop-les en body-combat gevolgd. Verder is er ook een sauna en stoombad, dus hier heb ik ook al lekker gebruik van gemaakt. Moet zeggen, echt heerlijk na een dagje werken.

Vandaag was ook weer een leuk dagje. Ben samen met Inge naar een beurs geweest, genaamd 'It's a girl thing'. De naam zegt het dus al, een beurs speciaal voor girls. Op deze beurs kregen we van allerlei gratis proefmonstertjes. Dit is natuurlijk altijd leuk om te krijgen. Verder hebben Inge en ik een live make-up make-over gekregen on stage. Dit was wel een beetje raar, want er zat publiek naar ons te kijken, en fotografen hingen zowat boven onze lippen. Verder heb ik ook mijn haar even laten doen, aangezien je dit ook gratis kon laten doen. Ik heb mijn haar helemaal stijl laten maken (zie foto's). Dit vond ik in het begin een beetje vreemd, maar ff later was ik er heel blij mee. Baal er nu al van, dat het er morgen waarschijnlijk al uit zal zijn.
Na de beurs heb ik samen met Inge in haar hotel een buffet-diner gegeten. Dit smaakte erg goed, maar zat dan ook echt knonnenvol!! Daarna nog even een lekkere girlsfilm bij Inge op de kamer gegekeken met een lekker glas wijn.

Dit was het dan weer voor zover. Ik wens jullie alvast allemaal een fijne Sinterklaas!!

Love & Miss u all.

Big Kiss,
Inge

  • 25 November 2007 - 17:20

    Ankie:

    haaa meid!
    wow... ziet er echt wel even heel anders uit, jij met stijl haar!! maar staat je goed hoor.. wel even wennen.. maar ziet er ook echt mooi uit!! echt raar! haha.. jij zonder krulletjes! :) die staan je ook altijd zo leuk!! wel leuk om dat uit te proberen een keer..
    verder ideaal dat fitnesscentrum daar zeg! echt leuk dat je daar salsa lessen aan het volgen bent! doet me denken aan ons weekendje weg! haha.. en hiphop..! super tof!
    nou het gaat je nog steeds goed af dat lees ik wel..! geniet dr nog maar lekker van daar!
    meid spreek je snel!!
    hoj van dig en mis dig!!!
    dikke kus ankie

  • 25 November 2007 - 17:23

    Lieks:

    Ha schatje!
    De zuus der echt moei oeit op die foto's! Zoe as we heej in Istanbul zeggen: Cok guzel! (=erg moei!) Stijl hoar stiet dig eg good! Mosse vaker doan! We zitten allebei ok alwer op de helft... giet toch snel he? Ik goj wer verder liere, merge vurloepig mien letste tentamen wiehoee!
    Geniet!
    Dieke kus!
    btw... weej goan heej woensdigmiddig ok naar beautysalon/kapper en dan krieg ik (tiedelijke) krullen!

  • 25 November 2007 - 17:36

    Christy:

    Haaa, klinkt wer erg good allemoal! En doen hoar is idd erg leuk zoe stijl!
    X Christy

  • 25 November 2007 - 17:39

    Mam:

    Je bent wel erg veranderd met dat stijl haar, pap geloofde niet dat jij het was.
    Die dacht dat is een ander meisje,maar ze is het echt.
    Fijne week.
    Groetjes Nel,

  • 25 November 2007 - 17:52

    Grad:

    He meis!
    WOW dat is idd heel anders met stijl haar..! Een heel ander gezicht heb je dan. Ziet er niet verkeerd uit moet ik zeggen! lijkt me wel vet dat opmaken enzo...hahah maar wat doen ze dan met die camerabeelden? komt dat op tv?of hoe moet ik dat begrijpen?..Lijkt me wel erg leuk zo'n beurs! vooral die parfum monstertjes zijn verdomde handig!:)
    Meis tot snel weer!
    xx

  • 25 November 2007 - 19:16

    Jeanne Verheijen:

    Hoi Inge,
    Dat sporten is wel goed voor je na al dat eten en drinken;-).Maar ik zie wel dat je het daar nog goed naar je zin hebt.Geniet maar goed van de zon en de warmte. Hier wordt het steeds kouder en natter.Hej Inge nog veel succes met je stage.
    groetjes oet Sérum.

  • 26 November 2007 - 07:24

    Riet:

    Jeujh wer een berichtje! Lekker man, en inderdaad, krijg een heel ander gezicht, maar staat je goed!
    Hoorde van Joep dat jullie met zijn tweetjes ook een paar dagen KL uitgaan als hij er is....leuk man!
    Nog 3,5 nachtje slapen en vertrek ik richting Kristel....héél raar, maar wel super leuk!
    Geniet er van megje!
    x

  • 26 November 2007 - 09:01

    Lies:

    heej megje!
    zuus der moi oet met stijl hoor...idd wal kei wennen, mar wal iets wasse nog wal unne kier kens doon: geslaagd experiment dach ik zoë!
    verder ist fijn um te huure detse het nog stiks good hes door! genier der ok mar lekker van megje! and thanks vur dien mail...volgende kump noa dit weekend: dan isser ok vanoet heej vast wal wer wet te vertelle!
    kus en liefs lizet

  • 26 November 2007 - 10:28

    Joep:

    hej ingie, dat ziet er heel anders uit zeg! maar wel erg leuk! Maar je bent wel goed bezig zeg, met al dat sporten! Leuk dat ik je gister nog even gesproken/gezien heb via de webcam! ik spreek je snel weer! liefs en dikke kus, joep

  • 26 November 2007 - 11:15

    Zwarte Piet:

    hej inge!
    Het was helaas iets te ver weg om jou pepernoten te brengen, we hebben er wel met onze pietermannen over na gedacht ma tot dusver is er niks uit gekomen, ik ben wel nog bij je vriendje langs geweest en heb daar het hele huis ondergegooit inclusief zijn slaapkamer! haha
    het was heel leuk, savonds gingen we nog met alle pieten een verdient pilsje bij je werk (Metieske) drinke, dat smaakte uiteraard hééél goed!
    nou zet vanavond maar de schoen wie weet dat ik nog ff een ticket boek!

    xjes groetjes techniek-piet

  • 26 November 2007 - 15:36

    Moniek:

    Heey inge,
    Mooi zeg dat stijl haar, staat je goed ;)
    Zo te lezen vermaak je je daar nog altijd super goed!
    Dat fitnesscentrum klinkt ook relax, eerst sporten en dan lekker relaxen in de sauna of stoombad, lekker hoor na een dagje hard werken!
    Meis, nog heel veel plezier geniet ervan!
    Liefs Moniek

  • 26 November 2007 - 15:50

    Anet:

    Hey lieve inge,
    Hoe vet jou haren! Ziet er echt tof uit, is idd wel even wennen, des te langer je er na kijkt des te gewoner het word, super mooi!
    Lijkt me heerlijk om na het werk ff lkkr te kunnen sporten, ff ontspannen..
    Leuk allemaal... Meis ik zie dat je er nog volop van geniet, zou zeggen houden zo!!! Missen doe ik je hier zekers..fijne tijd!!
    veel liefs,
    Anet

  • 26 November 2007 - 16:00

    Daan:

    ha inge,
    leuk kapsel.
    ziet er echt anders uit, zag even niet dat jij het was.
    maar amuseer je daar nog en geniet van het weer, want hier is het niet veel.
    gr daan

  • 26 November 2007 - 20:33

    Ellen:

    hey zus,

    mooi kapsel herkende je amper.
    jammer dat het er zo snel uit gaat.
    ma ja koop je zelf gewoon een stijltang.
    wel tof dat je werd opgemaakt en zo.
    en dan ook nog naar zo'n beurs
    ik ben jaloers!!!
    ben blij dat je de stage zo leuk vind
    het is je gegund :)

    spreek je snel
    groetjes x je zusje

  • 26 November 2007 - 21:00

    Floor:

    hey inge,

    wat een verandering zeg met je haar zo stijl maar wel leuk.
    ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt.en ook leuk dat je wat kunt sporten en kunt ontspannen heb je ook wel verdient. maak er nog wat van groetjes kusje van floor.

  • 27 November 2007 - 09:50

    Opa En Oma:

    Lieve Inge,
    We hebben je site bekeken en vinden de haar wel leuk,
    maar de krullen leuker.Verder is hier niet veel nieuws.We missen je,
    Veel leifs Opa en Oma,

  • 27 November 2007 - 09:53

    Opa En Oma:

    Sorry type foutje Leifs moest natuurlijk liefs zijn.
    Veel succes met je stage en geniet van je vrije tijd.
    Doei!!
    Liefs Opa en Oma,

  • 28 November 2007 - 13:38

    Joep:

    hej ingetje! hoe is issie nog?
    vandaag zijn de tickets binnen gekomen :D! nu begint het echt te kriebelen! nog een paar weekjes! spreek je snel weer, dikke kus

  • 28 November 2007 - 21:22

    Gerrit:

    hej inge!
    ik en ellen hebbe net lekker geskiet van die bon, was wel egt vet, eerst he bik geskieet daarna wou ik snowboarde eens een keer probere, iedereen zegt altijd dat ut kei moeilijk is enzo om te leren, ma ik vond het wel mee vallen! haha
    wel een raar gezicht jou met stijl haar, opzig wel grappig, ik moest eerst ff kijke wie dat was! haha, ma ik zag ut aan die superblauwe mooie ogen van je, hahaha
    knip nog maar lekker veel foto's want het is altijd een genot om die te kijken!

    groeten xjes

  • 29 November 2007 - 15:48

    Fam Hovens :

    hoi
    leuk te lezen van je ervaringen in maleisie.
    de foto s zijn ook erg leuk.
    geniet er van .

    fred ingrid saskia en martijn hovens

  • 29 November 2007 - 17:23

    Mien En Jo:

    hoi inge,
    we moesten even goed kijken of jij het wel was die op die foto's stond!
    staat je trouwens wel leuk, maar met krullen ben je toch de echte inge.
    fijn dat je zoveel plezier aan je stage beleeft.
    geniet ook maar lekker van je vrije tijd maar zo te zien lukt dat wel!.
    groetjes, veel liefs en dikke kus
    mien & jo

  • 30 November 2007 - 10:29

    Opa:

    hallo inge,
    ik vind het leuk dat ik je nog een keer op de foto's zag, want dat gebeurt niet elke dag.
    ik wens je veel plezier daar.
    ik zou het leuk vinden als je weer terug komt, want dan zien we elkaar weer eens.
    nou inge, ik denk aan je, en als jij een beetje aan opa denkt, dan komt dat wel goed!
    vele groeten van opa!

  • 30 November 2007 - 12:34

    Neel:

    Hoi Inge,
    Nog steeds alles goed.
    Heb je nog steeds stijl haar of zijn de krullen weer terug?
    Krullen is wel mooier want dit vind ik erg vreemd maar is weer eens iets anders.
    Groetjes Neel,

  • 03 December 2007 - 07:32

    Truus:

    Hoi Inge,
    Ik moest even kijken of jij het wel was op de foto.
    Ik vond het wel vreemd.
    Maar ik vind leuk dat je het er nog steeds zo naar je zin hebt.
    Liefs Truus,

  • 03 December 2007 - 20:46

    Pap:

    Ha Inge alles oke megje zijn je kullen al terug aan het komen,wel jammer dat we niet thuis waren toen jij gisteren belde,ik was met mam bij vrienden op bezoek.
    December is een mooie maand dan kom Joep je opzoeken,dus deze maand gaat het zeker lukken,Inge liefs van Pap en tot de volgende keer

  • 04 December 2007 - 14:00

    Els:

    Wat fijn dat het zo goed gaat met je en dat je zo enorm geniet,we wensen je het allerbeste.
    groeten uit een kil serum,Els

  • 04 December 2007 - 19:04

    Mien :

    hoi inge
    we hebben al december, wat vliegen de dagen voorbij.
    nog goed 16 dagen dan is joep al bij jou!
    je hebt weer erg mooie foto's gemaakt
    en ik hoop dat je krullen weer terug zijn want dan ben je pas de inge die we gewend zijn!
    hier gaat alles zijn gangetje,
    bij jou denk ik ook wel
    heel veel liefs
    en een dikke kus

    mien

  • 05 December 2007 - 23:06

    Joep:

    ha schat!hoe is het?ben je weer een beetje bijgeslapen?hier is alles goed, we hebben net gegourmet bij jou thuis, was zeker gezellig alleen weer teveel kadotjes gekregen!maar tot over 2 weekjes he, spreek je snel weer!
    liefs en dikke kus,
    joep

  • 07 December 2007 - 13:53

    Kris:

    Wowww, echt leuk man dat stijl haar! Tijd gaat echt snel, je zit alweer over de helft haha, lekker! Geniet nog maar een paar maandjes! Kusss

  • 08 December 2007 - 21:07

    Joep V. Enkcevort:

    hej inge

    ben nouw bej jullie thoes film aan ut kieken met dien mam en geert:P dien moetie leet mig dien pagina zeen is volgens mee wal chille do vuul plezeer do en amuzeer dig

    gr joepet

  • 09 December 2007 - 20:00

    Mariet (mam Van):

    Ha die Inge,

    We hebben vanmiddag jouw petekindje bewonderd, wat een moppie..
    Jan is al 6 en een halve week oud, het werd tijd, we wilden niet dat hij de voordeur voor ons open deed.

    Een mooi kereltje met een prachtig mooie glimlach (hij heeft zeker gedacht, lach maar tegen haar, kan ik met de carnaval ook met m'n zusjes mee naar huize Verrijth)
    Ook Jan is natuurlijk welkom!

    Inge, ben blij voor je dat je het nog steeds naar je zin hebt, je ziet er goed uit, je steile haren vind ik je best goed staan!
    Geniet over 'n paar weekjes als Joep op bezoek komt, ze zult hem beslist HEEL veel moeten laten zien!
    Het beste meid!!
    Groetjes Mariet

  • 10 December 2007 - 08:35

    Anja:

    Hoi Inge,
    Nieuw kapsel?
    Is weer eens iets anders,staat je ook goed.
    Weer een mooi verhaal en leuke foto's.
    Geniet nog van je laatste 2 maandjes.
    Groetjes Anja,

  • 12 December 2007 - 20:34

    Crissy:

    Hey!!! En Jackie Chan al ontmoet? haha... Pas maar op...
    Dat stijle haar staat je ook goed!
    Have fun and take care!
    Kusjes Crissy.

  • 13 December 2007 - 15:12

    No Name:

    We wachten met vol spanning op een nieuw avontuur van jouw!!!!!!!!!!!!!!

  • 14 December 2007 - 20:12

    Mam:

    Inge nu begint het op te schieten nog 7nachtjes en dan is Joep er.
    Komt er nog een nieuw verhaal?
    Groetjes Mam en Pap,

  • 15 December 2007 - 10:07

    Kim:

    Ha Inge,
    Wat makse toch allemaol mei. Geweldig en dien haor, ik ving t ruig. Veural die foto met die mega bril! Super!
    Op nar de feestdagen, same met Joep, tof man!
    Geniet d'r nog van doa.
    Gr. Kim.

  • 16 December 2007 - 21:59

    Riet:

    BIJNA is Joep er...super veel plezier samen!x

  • 18 December 2007 - 13:50

    Mien En Jo:

    nog 2 daagjes en dan brengen we joep naar dusseldorf om met jou kerst en nieuwjaar te vieren.
    het zal voor ons wel wat vreemd zijn zonder jullie twee.
    maak er samen een onvergetelijke tijd van en wij wensen jullie alvast fijne kerstdagen en een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2008!!
    maar voor die tijd spreken we elkaar misschien nog wel.
    groetjes, veel liefs, kus
    mien en jo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2008

Sweet home!!

20 Januari 2008

Cameron Highlands

07 Januari 2008

Kota Kinabalu & Langkawi

27 December 2007

Joep en Inge

18 December 2007

Fijne Feestdagen!!
Inge

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 28910

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2007 - 27 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: