Een nieuwe up-date over mijn leven in KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Inge Groenewegen - WaarBenJij.nu Een nieuwe up-date over mijn leven in KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Inge Groenewegen - WaarBenJij.nu

Een nieuwe up-date over mijn leven in KL

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

11 November 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

HEY HEY,

Ten eerste wil ik jullie allemaal ff bedanken voor jullie felicitaties. Dit vond ik erg leuk. Zo voelde ik me toch weer een beetje meer jarig. Maar mijn verjaardag hier was wel geslaagd. Had 's avonds een feestje bij mij thuis voor de andere girls met veel drank natuurlijk en lekkere donuts. Daarna zijn we nog naar een club gegaan!!

Verder gaat het hier nog nog steeds prima in Kuala Lumpur. We hebben nog steeds lekker weer hier, zo rond de 28-32 graden. Alleen hebben we wel veel regen vanwege het regenseizoen.

Verder gaat het met de stage ook allemaal prima. Ik ben nu sinds een week werkzaam in het business centre. Mijn taken hier zijn: printen, faxen en scannen voor gasten, meeting rooms boeken, meetings rooms klaarzetten, gasten helpen met courrier service en verschillende reports updaten en filen. Verder heb ik mijn eigen password voor het reserveringssysteem en heb ik mijn eigen cashiering. Dit betekend dat ik de cashier in het reserveringssysteem kan openen en dan kosten van gasten kan boeken in hun profielen. Over een week, ben ik al alleen verantwoordelijk voor het Business Centre. Dit betekend dat ik dan zelfstandige diensten heb van 7-5 of van 1-11. Ik moet zeggen dat ik dit wel heel erg spannend vindt, maar ik heb er zeker zin in.

Verder heb ik hier natuurlijk niet stilgezeten. In de afgelopen 2 weken heb ik natuurlijk ook lekker gefeest, lekker gegeten en natuurlijk ook weer een beetje geshopt. Verder ben ik nog een keer met Alice en Sabine naar de bioscoop geweest en ben ik een dagje met Inge naar Lake Titiwangsa geweest, waar we lekker hebben gechilt op het gras aan het water.

Vandaag ben ik samen met Alice naar het shoppingcentrum 'The Mines' geweest. Dit is een groot winkelcentrum buiten KL waar een rivier doorheen loopt. Dit wilde we natuurlijk wel ff zien. We zijn daar dus met een cruisebootje over de rivier gevaren door het winkelcentrum en vervolgens vaarden we naar buiten over een groot meer. Onderweg naar het meer kwamen we eerst nog voorbij een sluis, waar we dus naar beneden gepompt werden. Dit was wel grappig om te zien..
Na het boottochtje hebben we een lekker hapje gegeten in de zon en vervolgens hebben we nog even een beetje rondgeslenterd langs de winkeltjes. Daarna zijn we weer met de bus teruggegaan naar KL. Onderweg begon het vervolgens al weer superhard te regenen. Maar dit zijn we hier nu wel onderhand gewend.

Gisteravond ben ik naar de Amerikaanse musical 'Chicago' geweest. Via via had ik een gratis kaartje gekregen. Moest wel alleen gaan, maar dat had ik er natuurlijk wel voor over. Het kaartje was namelijk 80 euro waard en ik zat helemaal vooraan in de 2e rij. Dit was echt super chill. De musical was echt prachtig. Ik heb er echt van genoten!!

Verder komt morgen Mevr. Ritzen aan in Kuala Lumpur. Zij is onze stagebegeleider van onze school. We gaan morgenavond met haar eten en dinsdagmiddsag hebben Sabine en ik een individueel gesprek met haar en vervolgens heeft zij nog een gesprek met onze stagebegeleider in het hotel. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen over mij.

Nou dit was het dan weer voor nu.
Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag vandaag en ik zou zeggen ALAAF (11/11)

Hou van jullie,
Veel liefs Inge

  • 11 November 2007 - 10:33

    Joep:

    hej inge! fijn om te horen dat alles goed gaat! gelukkig dat je een leuke verjaardag hebt gehad!!En je hebt weer flink geshopt?alleen lees ik nu niets over schoenen, goed bezig haha!! ik spreek je snel weer!
    liefs en dikke kus!!

  • 11 November 2007 - 12:03

    Ankie:

    heej meid!!
    wat leuk om te horen dat het nog steeds goed bevalt! echt super tof dat je dat kaartje nog hebt kunnen regelen voor die musical!!!! gaaf man!!
    hier gaat alles goed!! heb alleen gister m'n pols gebroken met volleyen!! dus het gaat allemaal 'n beetje lastig! haha.. ook het typen!! achja! komt goed!!
    meid, succes nog met stage in het business center! echt super dat je die verantwoordelijkheid helemaal alleen krijgt! zeker een goed teken!! ga zo door! :)
    spreek je snel weer!!!
    lifs kus!!

  • 11 November 2007 - 12:43

    Riet:

    Hi Inge!
    Lekker man dat alles key is en toch een beetje jarig hebt gevoeld in een 'vreemd' land.
    Actief allemaal dingen doen...
    Ik schat jou kennende dat die beoordeling wel goed gaat komen! Maar even goed natuurlijk toi toi toi!
    x

  • 11 November 2007 - 13:32

    Crissy:

    Wow... dat is een hele verantwoordelijkheid, maar dat gaat volgens mij helemaal goed komen. Succes! Ik ga nu naar 11/11... haha... Alaaf! Liefs Crissy.

  • 11 November 2007 - 18:24

    Mam:

    Hoi Inge,
    Gelukkig dat je je toch nog een beetje jarig gevoeld hebt.
    Ik lees net als Joep nooit meer iets van schoenen.
    Zijn het er nog altijd maar negen paar?
    Wel knap als je volgende week al alleen
    het Busniss Center mag doen.
    Jammer dat we er vandaag niet waren toen je belde,maar volgende keer beter.
    Kus Mam,

  • 11 November 2007 - 18:45

    Steffie:

    Hey meis!
    alles goed? Het ziet er naar uit van wel!
    Goed dat je een fijne verjaardag hebt gehad! toch wel apart int buitenland zeker.. Het klinkt echt alsof je het geweldig hebt daar! en ook goed van je stage! echt knap!! dat gaat helemaal goed komen! ik zou graag een kamer bij je boeken, maar dat zit er helaas niet in!! ;-)
    Geniet er lekker van!!

    liefs steffie xo

  • 11 November 2007 - 18:52

    Pap:

    Hallo Inge,
    We zijn blij dat het goed gaat met jou en dat je het carnaval gevoel al weer een beetje voeld aankomen.
    Het is leuk om te horen dat je stage begeleider komt kijken,kan je even van gedachten wisselen en tips doornemen,zeker als je volgende week het business center mag leiden,dat zal een hele ervarihg zijn,we blijven je ervaringen volgen succes Inge.
    Kusjes Pap

  • 11 November 2007 - 22:15

    Christy:

    Mmm iki bin allich wer de ienige die dig vergeat te felicitere op dien verjeurdig... Mar good, alsnog proficiat he!! Fijn det se een leuke verjeurdig hes gehad doar. En succes met t bezoekje van Ritzen, Jacometti is veurige weak al gewes...
    Tot snel!!
    X Christy

  • 12 November 2007 - 08:38

    Grad:

    He Inge,
    Fijn om te horen dat alles goed gaat. En dat je toch een leuke verjaardag hebt kunnen vieren daar!maar dat vieren we zeker nog een keer zogauw je weer terug bent in het kikerlandje:) zeker weten!
    Gister hebben we de carnaval ingeluid....en ik krijg er wel erg veel zin in!....:)
    Succes nog op stage! en tot snel weer!
    xxx grad

  • 12 November 2007 - 14:42

    Lies:

    hee megje!
    bin blie desse dig toch un bitje jeurig hes gevuld doar ver wegving ik kei fijn!
    en now dees weak spannende weakjes met de stagebegeleider op bezeuk en allien het bussines center runnen! bin beneejd nar de verhale hoe det zal goan! veul succes iig doar!
    knoevels en kus lies

  • 12 November 2007 - 17:44

    Elke:

    Heey Inge,
    lees dat je jarig bent geweest! Nog van harte! Wel een mooie aparte verjaardag lijkt mij! Succes met je stagegesprek! En geniet nog maar lekker van het mooie land!
    Groetjes,
    Elke

  • 13 November 2007 - 12:50

    Opa En Oma:

    Lieve Inge,
    Bedankt voor je gezellige telefoontje
    Trouwens weer een mooi verhaal.
    Wel spannend dat je alleen de verantwoordelijkheid hebt. Maar dat lukt je wel daar zijn we niet bang voor.
    Veel liefs Opa en Oma

  • 13 November 2007 - 13:06

    Gerrit:

    hej inge,
    gelukkig heb je daar een fijne verjaardag gehad, wij hebbe hier met een vlaai thuis ook nog jou verjaardag geviert, haha
    wel balen dat het nu ut regen seizoen is, zul je wel niet gewent zijn.
    wel sjiek dat je nu al zoveel verantwoordelijkheid krijgt, zo kun je teminste kijke of je het ook egt aan kan, maar daar twijfel ik niet aan.

    hoe kwam je aan zo'n gratis kaartje?
    wel sjiek, en dan ook nog gewoon een waarde van 80,- euro, dan zal dat wel egt sjiek zijn geweest
    laat snel wat van je hore, en knip nog ma wat mooie foto's! haha
    xjes

  • 13 November 2007 - 14:39

    Neeltje:

    Hee Inge!
    Nog proficiat met je verjaardag! (sorry, beetje laat..)
    Lees dat je het goed naar je zin hebt, de foto's laten dat ook wel zien!!
    Maak er een mooie tijd van en succes met je stage(gesprek)!
    groetjes,
    Neeltje

  • 13 November 2007 - 15:49

    Neel:

    Hoi Inge,
    Heb je geen nieuwe foto's meer of ben je die vergeten?
    Leuk verhaal,
    Groetjes Neel,

  • 13 November 2007 - 17:21

    Anet:

    Hey lieve inge...
    Leuk om weer een verhaal van je te lezen!
    Spannend zeg om dadelijk de verantwoording op je te mogen nemen! Dat gaat zekers wel lukke met jou...!!!Vet om de verantwoording te krijgen.
    Wat grappig een winkelcentrum met een rivier erdoorheen.. gek idee.
    Meis geniet ervan en suc6 met je stage!
    xxx mij

  • 13 November 2007 - 19:21

    Ellen:

    hey zusje
    en morge al weer de helft er op zitten!!!
    de tijd vliegt zeg
    maar weer een mooi verhaal zeg
    leuk dat je alweer nieuwe functies en verantwoordelijkheden erbij hebt gekregen
    zullen wel blij met je zijn daar
    nou heel veel succes je kunt het

    groetjes x ellen

  • 14 November 2007 - 17:41

    Mien & Jo:

    hoi inge,
    fijn om te horen dat je toch nog een leuke verjaardag hebt gehad.
    je amuseert je daar wel.
    dat je zoveel dingen op je eigen houtje doet. knap hoor!
    we hoorden vanmiddag van mam dat de mensen van het hotel erg tevreden over je zijn! fijn zo!
    groetjes en veel liefs, xxxxxxx
    mien en jo

  • 15 November 2007 - 07:51

    Truus:

    Hoi Inge, Het gaat wel goed met jou en wat krijg je al veel verantwoordelijkheid.
    Maar dat komt met jou wel goed.
    Nog veel plezier op je werk en in je vrije tijd.
    Liefs Truus,

  • 16 November 2007 - 20:05

    Linda Gommans:

    Heey Inge!

    Ziet er gaaf uit zeg, wat je allemaal beleeft daar!! Bij deze nog een wat late felicitatie voor je verjaardag: congratulationzz! Ik kreeg een kaartje van je familie met daarin je web-adres en wou natuurlijk maar al te graag even een berichtje plaatsen :). Ik wens je nog een hele fijne tijd daar, ook namens pap, mam, Ellis en Remi.

    Heel veel groetjes, Linda

  • 20 November 2007 - 13:26

    Moniek:

    Hey Inge,
    Ik had je verhaal natuurlijk allang gelezen maar nog geen berichtje achter gelaten dus bij deze ;)
    Fijn dat je je verjaardag goed hebt kunnen vieren!
    Je vermaakt je je nog erg goed daar zo te lezen!!! Leuk zeg om zomaar een gratis kaartje van die musical te krijgen!
    Ben benieuwd hoe het gesprek is gegaan met je stagebegeleider van school?
    Succes nog en geniet!
    Kus Moniek

  • 20 November 2007 - 19:14

    Yvonne:

    Haa Inge,

    Ik had van Geert je adres van deze site gekregen via hyves, dus dacht daar moet ik meteen eens gaan kijken.. haha..

    Zo te lezen gaat het goed met jou, volhouden zo..
    Nog Proficiat hè!! een beetje laat, maar ik wist dat je niet thuis was, dus dacht een kaartje in de brievenbus heeft geen zin.. Maar gelukkig heb je je daar toch jarig gevoeld..

    Heel veel succes en plezier nog daar en ik stuur je binnenkort nog een berichtje..

    xxxx Yvonne

  • 22 November 2007 - 07:50

    Anita:

    Fijn om te zien dat je het zo naar je zin hebt.
    Zo te zien op de foto's is het daar ook prachtig.
    De helft zit er al weer op.
    Geniet er nog maar lekker van.
    Groetjes Anita

  • 23 November 2007 - 18:09

    Paula:

    Ha die Inge nog proficiat met je verjaardag ,je hebt dit lekker buiten kunnen zitten met je verjaardag dat is een keer wat anders lekker he.
    Het gaat gelukkig nog erg goed zie ik leuke foto,s mooie foto sereuze ikke.
    Inge het ga je goed. groetjes Paula mam van Lieke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2008

Sweet home!!

20 Januari 2008

Cameron Highlands

07 Januari 2008

Kota Kinabalu & Langkawi

27 December 2007

Joep en Inge

18 December 2007

Fijne Feestdagen!!
Inge

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 28916

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2007 - 27 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: