Fijne Feestdagen!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Inge Groenewegen - WaarBenJij.nu Fijne Feestdagen!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Inge Groenewegen - WaarBenJij.nu

Fijne Feestdagen!!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

18 December 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

He feestbeesten,

Ik dacht, ik zal maar weer eens een berichtje plaatsen zo voor de kerst.
Hoe is het met jullie? Al lekker in de kerststemming? Hier wordt niet echt wat aan kerst gedaan, aangezien Maleisië een Islamitisch land is. Maar in de hotels en winkelcentrums zie je wel wat kerstbomen en lichtjes en de winkels bieden weer eens flinke kortingen aan.

Verder gaat alles nog steeds prima hier. Ik heb het echt onzettend naar mijn zin. En nu mijn schatje mij ook nog eens komt vergezellen, is het natuurlijk helemaal toppie!! Nu nog eventjes flink werken en dalijk met Joepie kan ik lekker feest gaan vieren.

2 weken geleden hadden we het jaarlijkse personeelsfeest in ons hotel. Het thema was 'Show Time', dus we moesten allemaal als een moviester verschijnen. Ik had mij een groene jurk gehaald en deed me voor als Tinkebel!! Verder waren er ook een aantal kerels (she-males) als vrouw verkleed. Dit was wel een grappig gezicht. Het feest begon rond 6 uur 's avonds met een buffet en daarna was er muziek, dans, entertainment, etc. Het was echt een supergezellige avond..

Verder de laatste tijd weer regelmatig op stap geweest, en ook weer nieuwe clubs ontdekt. Ook hier weer ergens een optreden meeegemaakt van allemaal she-males. Echt je weet niet wat je meemaakt hier. Er zijn hier zoveel van die kerels, die als vrouw verkleed zijn.

Verder ben ik hier vorige week weer eens naar de kapper geweest en heb ik een heerlijke voetmassage laten doen in een zeer relaxe massage-stoel.
Ik ga ook nog regelmatig naar de fitniss. Vooral de danslessen zijn echt leuk. Verder heb ik niet echt meer iets bijzonders te vertellen.

Maar bij deze wens ik jullie allemaal alvast een hele fijne kerst toe en natuurlijk ook de beste wensen voor het nieuwe jaar: 2008!!
Geniet ervan en drink er goed op los zou ik zeggen (dat ga ik ook doen hier)

Tot snel!!

Heel veel liefs, en een kerstknuffel
Inge

  • 18 December 2007 - 16:35

    Lies:

    heej lieverd!
    oeh lekker die voetmassage! liekt mig heerlijk ontspannen ef! en ja idd nog heel even werken en dan komt joep je opzoeken: super megje! geniet er maar lekker van samen doar!
    en dig ok un fijne kerst doar, ok al issie wet angers als in NL. het blieft toch bijzonger in un anger land! en wat giesse met niejjoar ongerneame? iig hiel veul plezeer!
    update vanoet heej volgt! xx en liefs lies

  • 18 December 2007 - 16:36

    Geert:

    Heej inge!
    ik zag dat je een nieuw verhaal erop had gezet.. EINDELIJK!! haha
    haha wel grappig een personeelsfeest met shemales hahaha
    wel superleuk dat joep ook ff op visite bij jou komt!! haha
    je zal hier wel dun terug komen, als je daar bij die sjinees jackie chan zoveel doet sporten,
    hahaha
    jij ook een super 2008 he!!
    en wel jammer dat daar niet egt kerst is, ma wij viere het wel dubbel zo hard ook een beetje voor jouw!! hihi

    veel plezier nog he, ook dalijk met Joep

    groetjes xxx

  • 18 December 2007 - 16:46

    Mam:

    Ha Inge,
    Leuk dat je gisteren belde, weer even lekker bijgekletst.
    Mooi verhaal, maar heb je geen nieuwe foto's meer?
    Vergeet Joep niet je kapotte camera mee te geven!
    Het begint nu op te schieten nog een paar nachtjes.
    Spannend !
    Ik zou zeggen geniet van de paar weekjes samen en erna natuurlijk ook nog.
    Liefs Mam,

  • 18 December 2007 - 16:48

    Mien En Jo:

    nog 2 daagjes en dan brengen we joep naar dusseldorf om met jou kerst en nieuwjaar te vieren.
    het zal voor ons wel wat vreemd zijn zonder jullie twee.
    maak er samen een onvergetelijke tijd van en wij wensen jullie alvast fijne kerstdagen en een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2008!!
    maar voor die tijd spreken we elkaar misschien nog wel.
    groetjes, veel liefs, kus
    mien en jo

  • 18 December 2007 - 16:52

    Ankie:

    haa lieve meid!!
    leuk leuk um wer n berichtje van dig te leaze!!! en fijn um te huure det t nog stiks good bevalt!!! en det joep dig dalijk kumt vergezelle!! kenne jullie samen lekker kerst en oud op nieuw vieren! geniet dr mar good van!!
    weej zulle heej natuurlijk aan dig denken en dr unne op dig drinken!! :)
    megje.. we spreake os!!
    dikke kus en knuffel ankie

  • 18 December 2007 - 16:56

    Gerrit En Mam:

    Sorry Inge!
    We hadden niet goed gekeken want we zagen nu dat er wel foto's opstonden.
    Wel leuk vooral de she-mails erg grappig.
    Lijken net echte vrouwen.
    Groetjes van ons.

  • 18 December 2007 - 17:01

    Grad:

    He meis,
    Leuk om weer een berichtje van je te lezen! En dat je het nog steeeds heel goed naar je zin hebt daar! Heb je gelijk een jurk voor de carnaval zo te lezen:) als tinkelbel:)
    Nog een paar nachtjes en dan is joep inderdaad bij je!heerlijk man! echt super voor jullie! Geniet er heel veel van! nu maar ook dadelijk als joep er is! En daarna zijn het er nog maar 3 weekjes als ik het goed heb, en dan kom je alweer terug!:):)joepie!!!!:)
    Meis jij ook een hele fijne kerst toegewenst samen met je schatje! en een spetterend nieuwjaar! (KAART-je krijg je ok nog op 1ste kerstdag ;) )
    dikke knuffel van Gradje

  • 18 December 2007 - 17:01

    Ellen:

    ha zus,
    jaja bijna joep daar
    spannend....
    maar wel tof zo'n feest heb je al een voorproefje op de carnaval hih
    kun je dan ook nog een dagje tinkebel worden

    jij ook een fijne kerst en een fijne jaar wisseling en veel plezier nog

    dikke kus ellen

  • 18 December 2007 - 18:15

    Femke:

    Hejj Inge!!
    Leuk verhaaltje weer, en zo te horen
    heb je het er nog steeds goed naar je zin...
    Zeker nu Joep bijna komt! Geniet er maar
    van! En ik hoop dat je ook een hele
    fijne kerst krijgt!!
    Liefs femke...

  • 18 December 2007 - 22:57

    Joep:

    ha lieverd!leuk om weer een update van je belevenissen te lezen en de foto's zien er weer erg gezellig uit! behalve die she-mailes, haha wat een volk zeg!
    inderdaad dat gaat helemaal goed komen dat feestvieren!!!
    maar nog 2 nachtjes en dan is het eindelijk zover, yeah! tot vrijdag schat!! (dat klinkt echt vreemd maar helemaal super)

    Groetjes xxx, Joep


  • 19 December 2007 - 09:24

    Moniek:

    Heey Inge,
    Fijne kerstdagen en een knallend 2008!
    En natuurlijk heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel plezier met Joep, geniet ervan samen!
    Groetjes,
    Moniek

  • 19 December 2007 - 14:17

    Elke:

    Heey Inge,
    geniet ervan samen met Joep en dan wens ik jullie hele mooie feestdagen en geweldige start van 2008 toe!
    Groetjes,
    Elke

  • 19 December 2007 - 19:09

    Ome Jo En Tante Jet:

    Hoy Ingedingetje,
    Wij wensen jou en joep een te gekke kerst en de allerbeste wensen van de wereld toe voor tweeduizendenacht,
    maak er wat moois van........
    groetjes liefs en tot volgend jaar!

  • 19 December 2007 - 21:00

    Gerrit:

    joah inge, joep is nou bej os, ma ut begint op te scheette he!!!
    merge is de daag al, veul plezeer he zusje!!!

    groetjes x

  • 20 December 2007 - 14:26

    Lieke:

    Ha mup!
    Hieeeeeeeel veul plezeer met dien juupkepuupke en enne geweldig kerst en niejjoar!!!
    Tot de carnaval! En inderdaad, dig hes dien peksek al kloar!
    Fiest ze nag mar flink!
    kusjes

  • 20 December 2007 - 15:45

    Han:

    Ha Inge!
    Ook ik wens jou heeeele fijne kerstdagen en een knallend 2008!! Maak er een leuke tijd van samen met Joep!!
    xxx Hanneke

  • 20 December 2007 - 20:28

    Pap:

    Heej Inge het loopt zeker wel fijn na een voet massage en dan nog in een groene jurk,leuk die foto met je collega,
    je krijg nog de groeten van Joep Gubbels die ik bij de Kia garage tegen kwam,hij was net bij Kristal geweest bij de Dolfijnen,het ging daar erg goed.
    Joep zit nu in het vliegtuig naar jou toe terwijl ik dit berichtje stuurt maak er samen een leuke tijd van en al vieren ze geen kerstmis in maleisie evengoed fijne dagen samen groetjes Pap

  • 20 December 2007 - 20:38

    Paula :

    Ha Inge
    Ik wil je fijne feestdagen wensen ook van Jan en Steff, ik zie dat het nog erg goe gaat fijn zo .
    En ik hoorde dat joep ook bijna komt , geniet er lekker van , want hier vriest het nu .
    groetjes van paula .

  • 21 December 2007 - 16:09

    Jo En Mien:

    gisteravond hebben we joep in dusseldorf op het vliegtuig gezet! bij de douane moest hij zelfs zijn zakken leegmaken, zijn vest uittrekken en zijn flesje water leegdrinken. ik zei toen al tegen mien dat dat meestal gebeurde bij figuren met een verdacht kupke. maar even zonder flauwekul: zojuist hebben we een mailtje gekregen dat je goed aangekomen bent: nog veel plezier en een fijne tijd toegewenst!
    liefs en kus, mien en jo

  • 22 December 2007 - 13:02

    Opa En Oma:

    Wij wensen jullie fijne feestdagen en een te gekke jaarwisseling.
    Geniet samen maar van die paar weken want die zullen wel snel om zijn met zijn tweetjes.
    Veel liefs en een dikke knuffel van Opa en Oma.

  • 24 December 2007 - 17:32

    Ans En Peter:

    Hallo Inge
    Nog alles goed daar wij wensen jou een hele fijne kerst en een knallende jaarwisseling.

  • 25 December 2007 - 16:11

    Gerrit:

    heej
    Fijne Kerstdagen he!!
    ook al is er daar niet zo veel aan kerst, maak er maar wat van! haha
    en joep...
    we wachten nog altijd op www.joepinmaleisie.waarbenjij.nu hahahahahaha
    groeten xx

  • 25 December 2007 - 19:36

    Floor:

    He Inge hele fijne kerst zo samen met Joep eindelijk weer bij elkaar.
    Hier zijn het echt gezellige dagen met veel lekkers te eten.
    Ook al weer van alles mee gemaakt? Leuke clubs en mannen die er uit zien als vrouw ;) hmm dat gaat me wel wat ver.
    nou maak er nog wat moois van en geniet van de dagen met Joep.

    Groetjes x Floor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2008

Sweet home!!

20 Januari 2008

Cameron Highlands

07 Januari 2008

Kota Kinabalu & Langkawi

27 December 2007

Joep en Inge

18 December 2007

Fijne Feestdagen!!
Inge

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 28913

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2007 - 27 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: