Sweet home!! - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Inge Groenewegen - WaarBenJij.nu Sweet home!! - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Inge Groenewegen - WaarBenJij.nu

Sweet home!!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

03 Februari 2008 | Nederland, Sevenum

Ha lieverds,

Jaja, ik ben weer terug in ons kikkerlandje, in ons o zo prachtige dorpje Sevenum!! Bij mijn aankomst op Schiphol werd ik zelfs verrast met een lekkere sneeuwbui en mijn familie en Joep stonden mij daar op te wachten, en natuurlijk als echte ezels, kwamen ze verkleedt!! Echt vet..

Thuis werd ik ook nog eens verrast door mijn lieve vriendinnetjes, die een heerlijk ontbijtje bereid hadden, de ouders van Joep en John en Loes met de kids. Ik heb dus ook eindelijk kennis kunnen maken met mijn lieve peettekindje Jan.

Maar ik ben dus weer blij om terug te zijn in Serum en nu ga ik weer ff lekker carnaval vieren!!

Bedankt voor al jullie lieve reacties/mailtjes tijdens mijn verblijf in Maleisië.

Love u all!!
xxx Inge

  • 03 Februari 2008 - 17:56

    Mam:

    Ik vind het wel fijn dat je weer thuis bent.
    We hebben je wel gemist.
    Ik vond het vooral spannend toen je op Schiphol het poortje uitkwam en wij je
    weer voor het eerst na dik vijf maanden
    in het echt zagen.
    Wij stonden daar met spandoeken van
    DUN EZELSKOP, was wel leuk.
    Ik vind fijn dat je het daar heel mooi vond maar dat je het hier ook nog fijn vindt.
    Liefs Mam,

  • 03 Februari 2008 - 18:08

    Pap:

    Ik ben heel gelukkig dat je weer thuis bent,het was fijn om je te zien en te omhelsen na het lange verblijf in maleisie"
    Veel liefs Pap

  • 04 Februari 2008 - 12:37

    Moniek:

    Heey Inge,
    Fijn dat je weer gezellig thuis bent!
    Ik hoop dat je een leuke carnaval hebt, denk dat ik je niet meer zie deze carnaval maar we moeten snel maar weer een keertje bijkletsen!
    Veel plezier en geniet ervan dat je weer thuis bent!
    Liefs Moniek

  • 04 Februari 2008 - 17:58

    Mien & Jo:

    We vinden het hartstikke fijn dat je weer thuis bent!
    Het ontbijt met z'n allen was gezellig en het leek net of je niet weg was geweest.
    Vier maar fijn carnaval (met joep)en wij hopen dat je dan weer snel gewend zult zijn.
    Liefs, mien & jo

  • 05 Februari 2008 - 11:06

    Inge:

    Geniet van je bruine boterham met hagelslag ;)

    zie je snel weer meid!

  • 05 Februari 2008 - 18:41

    Kristel:

    Inge!

    Weer lekker thuis? Haha lekker op tijd voor de carnaval! Baal echt dat ik dat moet missen maar gelukkig vieren ze dat hier ook! Hihi.

    Geniet ervan!

    Kusss

  • 06 Februari 2008 - 10:57

    Ellen:

    Hey zus,

    Nou gelukkig ben je weer bij ons in het ezelsrijk. Hoeve we je tenminste niet meer zo te missen. Het voelde meteen weer vertrouwd alsof je maar ff weg was geweest dus das wel een goed tekenen.

    doei
    xxx ellen

  • 06 Februari 2008 - 11:49

    Anet:

    Hey lieve meid,
    Heerlijk dat je weer thuis bent! Vond het erg gezellig met ontbijten, en idd het leek net of je niet weg was geweest!!! Carnaval is nu inmiddels voorbij, nu kun je lkkr even tot rust komen..!!!
    xxx

  • 06 Februari 2008 - 17:36

    Lies:

    jes zeker fijn dat je weer thuis bent! hebben we lekker samen carnaval kunnen vieren! ik vond het top meid!

    xx lies

  • 07 Februari 2008 - 05:31

    Christy:

    Haaa!
    Wal bliej um wer thoes te zien dus?? En good carnaval gevierd?? Ik heb nog ga ginne zin um nor hoes te goan en al ga nit um wer aan de studie te beginne... Nou geniet nog van diene vakantie en tot snel!
    X Christy

  • 07 Februari 2008 - 16:56

    Joep:

    ha mupke! Eindelijk weer terug in zaerum, gelukkig! De carnaval was weer erg geslaagd! Nu kun je even rustig bijkomen en terugkijken op een geweldig tijd! Liefs xxx joep

  • 08 Februari 2008 - 19:31

    Elke:

    Heey Inge,
    heb je met de carnaval al gesproken, maare nog effe zo: Welkom thuis! Leuke foto's weer op het thuisfront!
    Tot wer es!
    Groetjes,
    Elke

  • 11 Februari 2008 - 09:48

    Opa En Oma:

    Lieve Inge,
    We zijn blij dat je weer thuis bent want we hebben je toch wel hard gemist.
    We vonden het wel spannend op Schiphol dat we jou weer in onze armen konden sluiten, dat was cool.
    Groetjes en veel liefs Opa en Oma.

  • 13 Februari 2008 - 17:10

    Geert G.:

    Heej zuster,

    ik heb vernomen dat je weer un leuke carnaval hebt gehad, op je slaapbuien na!
    majaah dat zal ook wel niet meevallen met dat tijdverschil enzo.
    Wij vonden het ook héél grappig om verkleed naar Schiphol te komen, vooral omdat iedereen ons zo stom aankeek! haha
    we zijn blij dat je weer terug bent in Serum!
    ook mooie foto's, ik had ze nog niet gezien, maar zijn wel grappig
    Het is egt héél grappig omdat het het hele jaar niet heeft gesneeuwt en uiteraard als jij net terug komt, sneeuwt ut hier in Limburg!
    En nu maar hopen dat ik over ongeveer 3-4 jaar ook zo'n avonturen meemaak!

    Groetjes, Xx

  • 19 Februari 2008 - 21:50

    Jeanne Verheijen:

    Hoi Inge,
    Je bent nu weer een tijdje thuis, en al weer wat gewend hier. Je viel wel met je kont :-) in de boter he? Meteen bij thuiskomst carnaval vieren,zonder eerst bij te komen, met zo'n tijdverschil, kei goed zeg. Ik wens je nog heel succes met je studie.
    groetjes Jeanne Verheijen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sevenum

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2008

Sweet home!!

20 Januari 2008

Cameron Highlands

07 Januari 2008

Kota Kinabalu & Langkawi

27 December 2007

Joep en Inge

18 December 2007

Fijne Feestdagen!!
Inge

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 3288
Totaal aantal bezoekers 28920

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2007 - 27 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: