Joep en Inge - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Inge Groenewegen - WaarBenJij.nu Joep en Inge - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Inge Groenewegen - WaarBenJij.nu

Joep en Inge

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

27 December 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Ha lieve mensen,

En een gezellige kerst gehad? wij zeker wel!!

Maar ik zal eerst even beginnen te vertellen over het wederzien van Joep en mij. Afgelopen vrijdag stond ik dus Joep op te wachten op het vliegveld. Na ongeveer een uur vol spanning te hebben gewacht zag ik daar mijn schatje aan zien komen lopen helemaal bepakt, met wat later bleek allemaal lekkere Hollandse lekkernijen en allemaal lieve briefjes en kaartjes van jullie.. (dankjewel, dit vond ik erg leuk).

Nadat we elkaar dus in de armen waren gevlogen hebben we een taxi naar mijn verblijfplaats genomen. We hebben onderweg honderduit zitten praten over van alles en elkaar lekker geknuffeld. Het was echt geweldig om elkaar na zo'n tijd weer te zien. Eenmaal thuis was het alweer bijna 24:00 uur en zijn we lekker gaan slapen..

De eerste 3 dagen moest ik helaas nog werken, omdat het erg druk was in het hotel. Tijdens deze 3 dagen heeft Joep de stad verkend en hebben we 's avonds samen lekker gegeten en gedronken.

Met kerst was ik gelukkig vrij...
Op kerstavond was het hier een gekke boel in de stad. Het was echt superdruk en we hadden zelfs sneeuw!! Dit werd veroorzaakt door de honderen spuitbussen die de stad doorgingen. Iedereen liep dus helemaal wit over straat, en wij dus ook. Verder hadden we deze kerstavond gezellig op een terrasje gezeten en lekkere drankjes gedronken. We kregen ook nog een pretpakketje, zie foto's!!
Op eerste kerstdag hadden we 's avonds een heerlijk diner in het restaurant in de Kl Tower. Dit restaurant ligt op een hoogte van 300 meter, draait rond en geeft een prachtig uitzicht over de stad.. erg romantisch dus!!

Verder zijn we de afgelopen dagen naar Lake Gardens, Chinatown en de bioscoop geweest. Dit was erg gezellig.
Vanmorgen zijn we met de bus naar Genting Highlands geweest. Genting Highlands ligt een uurtje van Kuala Lumpur af en is gelegen in de bergen. Om hier te komen moesten we met een cable car, die 3,4 km lang is omhoog gaan. Dit was echt vet, want de cable car lag boven een regenwoud. Dit was prachtig om te zien!! Genting Highlands heeft veel te bieden op het gebied van entertainment. Er zijn pretparken, een casino en veel winkeltjes en restaurantjes. We hebben hier lekker wat rondgelopen en onze ogen uitgekeken hier.

Verder gaan we vanavond lekker een hapje eten bij mij in het hotel en vertrekken we overmorgen naar Borneo/Sabah (Oost-Maleisië).

In Sabah gaan we de jungle verkennen en verder natuurlijk veel lol maken. Ook gaan we hier dus gezellig oud en nieuw vieren. Na deze vakantie van 5 dagen in Sabah vliegen we weer meteen door naar Langkawi. Langkawi is een prachtig eiland aan de westkust van Maleisië. Hier gaan we vooral naartoe voor de zon, zee, strand en het uitgaansleven!!

Nu vertelt Joep nog ff wat, want hij zit hier zo ongeduldig naast mij...
Oke, bedankt schat! Fijn dat ik ook nog even wat mag typen, jullie weten nu ook meteen wie er de baas is!

Maar ik zal het kort houden want het stuk is al lang genoeg.
Het is echt geweldig om Inge weer te zien in dit fantastische land. Ik kijk mijn ogen uit en ben benieuwd wat me nog allemaal te wachten staat de komende tijd.

Wij wensen jullie een fantastiscche jaarwisseling en we zien elkaar weer in 2008!!

Heel veel liefs,
Joep & Inge

• 27 December 2007 - 10:19

Joep:

Have fun en geniet dervan en natuurlijk het beste voor 2008!!!

Gr Joep

• 27 December 2007 - 10:56

Gerrit:

heey inge! (en joep uiteraard)
    nog alles goed daar? volgens mij wel als ik het verhaal zie en de romantische foto's van jullie zie! die liefde bloeit daar maar door. haha
    jullie heben weer veel meegemaakt daar, jullie zijn daar een soort continent reis aant maken als ik het goed begrijp. haha
    ik ga over een uurtje onder het mes, je hoort wel of ik het overleef.
    haha zal wel goed komen denk ik.

groetjes en heel veel kusjes

x gerrit

• 27 December 2007 - 11:00

Ellen:

hey joep en inge
    erg leuke foto's weer
    gezellig met z'n tweetjes
    vooral die brillen staan jullie goed

wij hebben een leuke kerst gehad en kijken uit na het nieuwe jaar

ma zo mooi als jullie t hebben s moeilijk te overtreffen

ik wens jullie heel veel plezier samen
    geniet ervan
    want de tijd vliegt

want inge zelfs dig bis al wer bijna terug

nou geniet ervan
    liefs en een hiele dikke kus van ellen

• 27 December 2007 - 11:12

Jeroen:

Inge en Joepie!

Zal wal wer een heerlijk geveul zien um elkander wer in de erm te vlegen!
    Geniet d'r ma van, ok daalijk met de jungle verkennen(ik bin jaloers)...
    En Joepie loat die witte pens mar us bakken strax op 't strand!
    Veul plezeer samen, en we zeen ow vanzelluf wal wer bej Mteasers verschienen!!
    En natuurlijk de beste wensen vanoet Serum!

Greeeeeetzz

• 27 December 2007 - 11:25

Grad:

He inge en joep!
    Ik had al wat verhalen gehoord hoe het is verlopen met de aankomst van joep:) leuke foto's! Geniet lekker van jullie vakantie ....en feest ze duchtig met oud op nieuw! dan doen wij dat hier ook:)
    maar dat zal wel goed komen denk ik :)
    tot snel!!

xx grad

• 27 December 2007 - 12:26

Moniek:

Hey Inge en Joep,
    Zo te lezen en te zien aan de foto's hebben jullie het samen erg leuk!!!
    Geniet nog van alle avonturen en een knallend 2008!
    Liefs Moniek

• 27 December 2007 - 13:01

Anet & Geert-Jan:

Ha lieve Inge en Joep!!!

Leuk om jullie twee samen te zien genieten. (foto's) Wat zal het een heerlijk gevoel zijn geweest om elkaar in de armen te vliegen.
    Geniet lkkr van jullie super tijd daar. Al het goeds voor 2008!

Veel liefs,

Geert-Jan en Anet

• 27 December 2007 - 13:03

Paulien:

Heej Inge en Joep
    Hoe geweldig mot det zien gewest um lekker beej elkaar te zien mer kerst!
    Weej hajje beej meties al ff met elle gekletst dus weej wooste al det jullie t geweldig hajje! :d
    Weej hebben met kerst heej in serum ok duchtig gefiest!! Mar det ken nit op teage wat jullie doar allemoal mej maken!!!
    Geniet der nog van (wat zeaker wal zal lukke denk ik :))
    En alvast un toffe joarwisseling!!!
    Doei xxxx

• 27 December 2007 - 15:38

Mien & Jo:

ha inge en joep,
    zo te zien aan de foto's hebben jullie het daar aardig naar je zin!
    inge, je hebt joep zeker meteen naar de kapper gestuurd want dat werd ook volgens ons hoog tijd.
    (knappe vent nou he)
    we hebben jullie wel gemist met de kerst maar we zijn blij dat jullie je zo goed vermaken! morgen naar borneo? ook daar veel plezier! uniek wat jullie daar samen beleven zeg!
    groetjes en xxxxx,
    mien & jo

• 27 December 2007 - 17:53

Pap En Mam:

We hadden jullie snuiten wel eens willen zien na 4 maanden elkaar in de armen te mogen ontvangen.
    Geniet ook van jullie nieuwe reisje. Veel plezier en liefs Pap en Mam

• 27 December 2007 - 17:54

Opa :

Hoi Inge en Joep,
    Bedankt voor jullie kerstkaart, leuk hoor!
    Geniet er nog van en alle goeds voor 2008!

• 27 December 2007 - 17:57

Els:

Hoi Inge en Joep,
    Leuk om jullie nou weer samen te zien.
    Geniet er maar van die drie weken zijn ook weer zo om.
    veel plezier,
    Groetjes Els,

• 27 December 2007 - 18:07

Geert:

Ja,ja,ik leef nog!
    De operatie heeft goed gegaan maar een nadeeltje ik mag met oud op nieuw niet kusse,maar dat haal ik in 2008 wel in!!!!!!!!!!!

• 27 December 2007 - 18:52

Ankie:

haaa joep en inge!!
    mooi om te zien dat joep ook nog s met ogen open op de foto kan staan! haha.. grapje he!
    maar echt super dat jullie nu weer lekker samen zijn! zo hoort het ook he... :)
    nu kunnen jullie samen nog een heleboel mee gaan maken!! de reisjes die gepland staan zijn veelbelovend! ik ben benieuwd naar de verhalen!!!!!
    geniet er maar lekker van samen! een heel fijn uiteinde...... en tot in 2008! ALAAF! ;)
    liefs ankie & koen
    en een pootje van ollie! ('t hondje van koen.. haha)

• 27 December 2007 - 22:47

Nel +Martien Coenen:

Ha Inge en Joep we hebben jullie foto's gezien geweldig.Wat fijn dat jullie weer even samen zijn.Geniet van de leuke tijd en uitstapjes. Heel veel groetjes uit Gennep.

• 28 December 2007 - 11:51

Fam. Toet:

Wij wensen jullie een prachtige tijd samen ,geniet ervan en voor 2008 veel geluk en gezondheid.
    Tot ziens!!

• 28 December 2007 - 12:50

Opa&Oma:

ha inge en joep,

veel plezier nu jullie weer met de vlieger weg gaan. jullie hebben er weer mooie foto's opgezet. ook grappige brilen die julie op de foto's op hebben.
    en wat vond joep daar van je stage in het hotel? vond hij het wat?
    alvast een fijne jaarwisseling!
    nog veel plezier daar.

groetjes, liefs, opa en oma

• 28 December 2007 - 16:56

Bob:

Ha Inge en Joep,

Ik dach us ff kieke of die twieje al tied hebben gehad um iets op ientenet te zetten, en joawal. Moi um te lezen det ut zoegood bevalt noa lange tied oeterien te zien gewes, mar ik haj ok niks angers verwach! Geniet dervan en fijne joarwisseling!!

Groeten!

• 28 December 2007 - 17:04

Elke:

Heey Inge & Joep,
    mooi wat jullie nu samen kunnen meemaken! Geniet er maar lekker van met z'n tweetjes!
    En natuurlijk een super gezellig uiteinde gewenst en het beste voor 2008!
    Groetjes,
    Elke (en Kay)

• 28 December 2007 - 20:04

Mariet (mam Van...):

Hoi Inge en Joep,

Ik wil jullie een paar fijne weken samen wensen, een leuke jaarwisseling en veel geluk en alles wat wenselijk is voor 2008!!!

Groetjes Mariet

• 29 December 2007 - 16:54

Kristel:

Dag skatties!
    Wat leuk om te lezen! Echt super dat jullie een leuke Kerst hebben gehad! Nu op naar de jaarwisseling! Ik wens jullie een heel gelukkig en gezond 2008!
    Kus

• 29 December 2007 - 18:18

Crissy:

Hey Inge en Joep!
    Wat fijn dat jullie elkaar EINDELYK weer kunnen zien! En dat in zo'n mooi land!
    De jungle lijkt me echt kei mooi!
    Alvast een fijne jaarwisseling!
    En geniet maar van jullie tijd samen!
    Liefs Crissy.

• 30 December 2007 - 14:05

Floor:

he joep en inge,
    Echt leuk om jullie weer zo samen te zien. Ik krijg zelf ook steeds meer zin om een lange reis te gaan maken, ben dus echt jaloers op jullie
    Ik wil jullie al vast een heel goed nieuwjaar wensen en geniet er nog van zo samen.

groetjes x floor

• 30 December 2007 - 14:33

Theo En Marianne:

hoi Inge en Joep
    wij willen jullie alvast een te gekke jaarwisseling toewensen en een heel goed begin van 2008.
    groetjes van Theo, Marianne, Marielle en Veronique

• 30 December 2007 - 17:43

Joep Van Enckevort:

ej inge en mien naam genoot natuurlijk alles paletie do :P chille weer natuurlijk ma de beste wense alves en amuzeer ug

gr JOEP en de fam.

• 01 Januari 2008 - 12:08

Pap En Mam :

Langs deze weg willen we jullie ook nog even de beste wensen voor het nieuwe jaar 2008 toewensen!!!! Geniet er nog lekker van,
    Groetjes en kus Pap en Mam,

• 01 Januari 2008 - 14:44

Mien En Jo:

inge en joep
    we wensen julie allebei een
    gelukkig en liefdevol 20008!!!!
    geniet er samen van
    goetjes en dikke kus
    jo en mien

• 01 Januari 2008 - 18:47

Mam Van Paulien:

Hoi Inge en Joep,
    Ok weej wille ow allebij un gelukkig en gezonk 2008 toewense vanoet Sérum.
    ik zeen wa, hoe schoën det ut doa is,
    geweldig!Geneet dur nag van>
    Groetjes van de Fam. Verheijen.

• 03 Januari 2008 - 13:43

Huize Wijnhoven:

Ha Inge en Joep,
    Het is alweer effe geleden dat we iets van ons lieten horen, maar alles is ok hier. Met jullie ook volgens mij. Natuurlijk nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!! De carnaval begint nu in opmars te komen, dus Inge nog ff en het vliegtuig gaat alweer huiswaarts. Maar eerst nog lekker genieten samen!! Veel plezier en heel veel groetjes van ons allemaal.

• 03 Januari 2008 - 15:02

Teun:

ha inge en joep,

de beste wensen vur 2008 en tot snel in serum.

xxx teun

• 05 Januari 2008 - 20:45

Rik Maassen |&Gerrit:

haa joep en inge,

alles goed daar?
    hier alles super
    wij gaan dalijk naar kroneberg uitkomen van de jeugdprins en dan na dansvoer!
    dus dat is wel egt lache
    is daar ook nog alles goed?
    hoe is het daar bevalle in de berg en bij jullie bij de strandhut waar jullie nu naar toe ginge een paar dagen!

groeteeeee !!!

• 12 Januari 2008 - 11:44